Wednesday, April 21, 2010

:: Ku Bukan Aku - 22 April 2010 ::

Assalamualaikum dan selamat hari Khamis semua...
Mendoakan korang semua sihat...  Alhamdulillah, saya sehat juga...(^^).   Cuaca pagi neh pun ok, yelah baru dilanda hujan awal2 pagi tadi. Alhamdulillah, saya pun selamat smpi ke ke tempat kerja dgn menaiki Scooter yang paling comei tuh... nge~~~~... Traffic pun ok dari jalan Puchong, sampi la Shah Alam. Marilah kiter mulakan hari ini  "Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang"...
Sejak mengAktifkan diri dalam bolg neh, mata rambang btol. Blog org2 len semua cantek2...brg2 yang dorang jual pun semua kreatif2... Saya tertarik dgn satu Blog neh, die jual Brooch... comey sehhh... tgh nak mengayat la nehhh...tak sabar nak tempah kat dier. Kalo korang berminat kepada barangan Craft berbentuk brooch neh, sila la kunjungi  http://cinonetcomelcraft.blogspot.com/.
Day  4 start tulis blog...smpat masuk kan lagu Ku Bukan Aku dari TILU... giler la plak dgn lagu neh... rentak dier, irama dier...buat melayang2 n H.A.P.P.Y je mendengar... TILU>saya sokong Kalian.  (^^). Korang pun boleh tgk MTV dierorg...macam Alice n wondeland plak. Hope korang Njoy dgn blog saya neh... sila la komen saya yang baru belajar neh.
Terima kasih  (^^)

No comments:

Post a Comment